reklama

Preco sme tu?

Prečo sme tu? Otázka, ktorú si kladiem každý deň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prečo sme tu?

Otázka, ktorú si kladiem každý deň.

Prečo sme tu?

Neviem, ale raz na to prídem.

Prečo sme tu?

Možno aby sme robili niekoho šťastného.

Prečo sme tu?

Aby sme spravili šťastných seba?

Aby sme raz povedali robím to pre teba?

Aby sme niečo odovzdali ďalej?

Aby sme povedali životu: šťastia nalej?

A život šťastia nalial

A ja povedal

Tak som si ho užil

A život nás pekne využil

Šťastie sa pominulo

A smútok je jediné čo ostalo

Zuzana Kováčová

Zuzana Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? To niekedy neviem ani ja. Ale v podstate som normalna baba sem-tam aj nenormalna so zvlastnymi vykyvmi nalad, ale inac hadam je to v ramci normy. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu